|
Pilonii din capitală prezintă pericol
Marea majoritate a celor 6280 de piloni pentru liniile electrice ale troleibuzelor din capitală se află în stare satisfăcătoare, totuși 580 dintre ei prezintă pericol.
Potrivit șefului Regiei Transport Electric Chișinău (RTEC), Gheorghe Morgoci, dintre cei 580 de piloni ce prezintă pericol atît pentru transport, cît și pentru trecători, 230 au fost schimbați, pe bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt.
„În rezultatul studiului a fost stabilit faptul că aproximativ 580 de piloni pot prezenta pericol. Unii dintre ei încă sînt în stare satisfăcătoare. La momentul actual, pe Ștefan cel Mare, peste 230 de piloni au fost schimbați și, respectiv, au rămas pe străzile Mihail Sadoveanu, regiunea gării – pe aceștia îi vom schimba treptat. Din păcate, deficitul bugetar nu ne permite să facem acest lucru într-o perioadă scurtă. Pentru a schimba un pilon este nevoie de 32-35 de mii de lei. Pilonii în cauză sînt vechi, fiind instalați acum 30-40 de ani", a explicat Morgoci.
Reamintim că în ultima perioadă circa patru piloni au căzut din cauza vîntului, a zăpezii sau în urma accidentelor rutiere.
- Голосование диаспоры: запретить или отрегулировать?
- Еще несколько молдаван вернулись домой из Ливана
- В Кишиневе состоится грандиозный концерт Константина Московича, Тамары Гвердцители и группы ABBORN ©
- Правительство усиливает специальную защиту детей от вывоза за границу и незаконного удержания
- В Румынии идет снег: в некоторых местах толщина снежного покрова достигла 20 см
- Объявлено предупреждение о поездках в Болгарию
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1930
- Populația:
- 1100 locuitori
Cremenciug este un sat şi comună din raionul Căuşeni. Cremenciug este unicul sat din comuna cu acelaşi nume. Localitatea se află la distanța de 45 km de orașul Căușeni și la 90 km de Chișinău. Populaţia satului Cremenciug alcătuia 1 100 de locuitori în anul 1989. Satul Cremenciug a fost întemeiat în anul 1930.
Comments
(0)