26 july 2019, 18:05 Moldovan reality views 2989
Produsele ”Viorica-Cosmetic”, tot mai populare peste hotarele țării (Video)
26 july 2019, 18:05 Moldovan reality views 2989

Produsele ”Viorica-Cosmetic”, tot mai populare peste hotarele țării (Video)

Produsele "Viorica-Cosmetic" devin tot mai cunoscute și mai apreciate peste hotarele țării, informează Noi.md.

Produsele ecologice "Viorica-Cosmetic" vor fi expuse pe 50 de standuri, împreună cu diverse produse ecologice autohtone care vor fi instalate în cadrul a 32 de misiuni diplomatice ale Republicii Moldova în străinătate, precum și în sediile partenerilor și organizațiilor internaționale. Inițiativa a fost lansată de Agenția de Investiții cu ocazia unui an de activitate și vine să completeze oferta ecologică globală.

Standurile vor conține produse alimentare procesate, precum fructe și legume uscate, ceaiuri sau conserve, miere, nuci, uleiuri presate la rece, vinuri, dar și produsele cosmetic de cea mai înaltă calitată – marca "Viorica-Cosmetic".

Acestea sînt certificate ca produse ecologice, fiind selectate conform unui regulament elaborat de Agenția de Investiții. Responsabilii din cadrul misiunilor diplomatice vor avea sarcina să actualizeze oferta ecologică a țării anual. Pentru că sînt mobile, standuri-le vor putea fi instalate în cadrul expozițiilor și tîrgurilor relevante din afara țării.

Datorită unor astfel de măsuri, produsele autohtone devin cunoscute peste hotarele țării, iar producătorii din Republica Moldova semnează contracte de export care aduc beneficii nu doar companiei, dar și țării per ansamblu.

"La acest proiect am început să participăm de anul trecut. A fost foarte receptivă Agenția de Investiții, iar datorită proiectelor sale am reușit să încheiem cîteva contracte care deja încep să dea rezultate. Primul export a fost în Taiwan și acum am finalizat două contracte mari cu Pribaltica și România", a spus Maria Bortă, director general al SA Viorica-Cosmetic.

Produsele cosmetice de înaltă calitate ale "Viorica-Cosmetic" sînt create din produse naturale bazate pe ingrediente crescute pe meleagul moldav. Potrivit Mariei Bortă, astfel de măsuri sporesc vizibilitatea produselor autohtone peste hotarele țării, dar și extind geografia exporturilor.

Fabrica "Viorica-Cosmetic" a fost fondată în anul 1989 și pînă în prezent se poziționează ca cel mai mare producător de produse cosmetice și de parfumerie din Republica Moldova. În producerea acestora, "Viorica-Cosmetic" valorifică darurile naturii: plante unice care cresc în zonele ecologic pure ale Moldovei, dar și plante din întreaga lume, recunoscute în industria internațională a frumuseții pentru efectele curative și de îngrijire a pielii și a părului. Calitatea ireproșabilă a produselor este expresia respectului față de consumatori, reprezentînd politica fundamentală a companiei.

Source: noi.md  

Comments

 (0)
 
*
3 characters or more, Latin letters only

*
Anti-SPAM code:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Settlements of Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1464
Populația:
4293 locuitori

Tîrnova este un sat şi comună din raionul Donduşeni. Din componenţa comunei fac parte localităţile Elenovca, Briceva și Tîrnova. Localitatea se află la distanța de 9 km de orașul Dondușeni și la 204 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 4293 de oameni. Satul Tîrnova a fost menționat documentar în anul 1464.

Library
Electronic library of www.moldovenii.md contains books, documents, audio and video materials about the Moldavian history, culture and civilization from the ancient time to nowadays.