|
Termoelectrica avertizează consumatorii
Nerespectarea unor reguli simple de către consumatori poate duce la perturbarea funcționării întregului sistem de încălzire ingineresc din bloc, dar și la deteriorarea echipamentele instalate în subsolul blocului, atenționează S.A. Termoelectrica.
Pentru a evita astfel de situații, întreprinderea recomandă locatarilor să respecte următoarele reguli:
- Nu încercați să conectați/deconectați blocul de la căldură și apa caldă!
- Nu interveniți în reglarea agentului termic de la branșamentul blocului (elevator sau Punct Termic Individual)! Dacă sînteți nemulțumiți de calitatea serviciilor de termoficare (este prea frig, sau prea cald în locuință) informați Gestionarului fondului locativ;
- Nu interveniți cu modificări în setările de activitate ale Punctul Termic Individual! Mentenanța PTI-ului se află în responsabilitatea specialiștilor Termoelectrica S.A.! Dacă nu aveți căldură în calorifere, nu scoateți în exces aerul din calorifere și nici agentul termic, pentru că funcționarea PTI-ului poate fi blocată! Semnalați despre problema tehnică cu care vă confruntați specialiștii Gestionarului fondului locativ și furnizorul de energie termică;
- Nu modificați sistemul ingineresc de alimentare cu căldură și apă caldă din interiorul blocului! Se interzice instalarea caloriferelor de alte dimensiuni decît cele prevăzute de proiectul tehnic al locuinței, precum și celor care nu corespund normelor (se recomandă montarea caloriferelor cu presiunea nominală ≥ 8-10 bar). Cereți sfatul Gestionarului blocului atunci cînd intenționați să înlocuiți caloriferele vechi cu altele noi.
- În cazul în care depistați o scurgere de agent termic, avarii sau alte probele de ordin tehnic, luați legătura cu specialiștii Termoelectrica S.A. , prin intermediul aplicației Viber, la numărul de telefon 069-444-144.
Raportați problemele ce țin de calitatea serviciilor de termoficare și livrare a apei calde menajere, persoanelor responsabile de rețelele inginerești din cadrul ÎMGFL-ului. Datele de contact le găsiți pe site-ul www.termoelectrica.md, categoria ”Pentru consumatori”, rubrica ”Contacte ÎMGFL”.
Totodată, Serviciul Dispecerat General vă stă la dispoziție 24/24 ore pentru a semnala problemele tehnice legate de furnizarea apei calde și căldurii, la numărul de telefon: 022-441-138.
Source:
- Еще несколько молдаван вернулись домой из Ливана
- В Кишиневе состоится грандиозный концерт Константина Московича, Тамары Гвердцители и группы ABBORN ©
- Правительство усиливает специальную защиту детей от вывоза за границу и незаконного удержания
- В Румынии идет снег: в некоторых местах толщина снежного покрова достигла 20 см
- Объявлено предупреждение о поездках в Болгарию
- В столице прошла сессия в рамках проекта YMCA Digital Media Hub Chisinau ©
- Как производство крем-меда спасло глухую деревню (+Фото)
- Разлом Сан-Андреас (Видео)
- Правда о тебе
- Все говорят, что перекись полезна, но вот чего они не говорят
- Малахитовая шкатулка, или история самоцвета Хозяйки Медной горы (+Фото)
- Выпейте эту смесь перед сном, и Вы удалите из организма все, что съели в течение дня!
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1939
- Populația:
- 964 locuitori
Saharna Nouă este un sat şi comună din raionul Rezina. Din componenţa comunei fac parte localităţile Buciușca, Saharna Nouă, Saharna. Satul Saharna Nouă este situate la o distanță de 15 km de orașul Rezina și la 127 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 964 de oameni. Satul Saharna Nouă a fost înființat în anul 1939.
Comments
(0)