|
Termoelectrica avertizează consumatorii
Nerespectarea unor reguli simple de către consumatori poate duce la perturbarea funcționării întregului sistem de încălzire ingineresc din bloc, dar și la deteriorarea echipamentele instalate în subsolul blocului, atenționează S.A. Termoelectrica.
Pentru a evita astfel de situații, întreprinderea recomandă locatarilor să respecte următoarele reguli:
- Nu încercați să conectați/deconectați blocul de la căldură și apa caldă!
- Nu interveniți în reglarea agentului termic de la branșamentul blocului (elevator sau Punct Termic Individual)! Dacă sînteți nemulțumiți de calitatea serviciilor de termoficare (este prea frig, sau prea cald în locuință) informați Gestionarului fondului locativ;
- Nu interveniți cu modificări în setările de activitate ale Punctul Termic Individual! Mentenanța PTI-ului se află în responsabilitatea specialiștilor Termoelectrica S.A.! Dacă nu aveți căldură în calorifere, nu scoateți în exces aerul din calorifere și nici agentul termic, pentru că funcționarea PTI-ului poate fi blocată! Semnalați despre problema tehnică cu care vă confruntați specialiștii Gestionarului fondului locativ și furnizorul de energie termică;
- Nu modificați sistemul ingineresc de alimentare cu căldură și apă caldă din interiorul blocului! Se interzice instalarea caloriferelor de alte dimensiuni decît cele prevăzute de proiectul tehnic al locuinței, precum și celor care nu corespund normelor (se recomandă montarea caloriferelor cu presiunea nominală ≥ 8-10 bar). Cereți sfatul Gestionarului blocului atunci cînd intenționați să înlocuiți caloriferele vechi cu altele noi.
- În cazul în care depistați o scurgere de agent termic, avarii sau alte probele de ordin tehnic, luați legătura cu specialiștii Termoelectrica S.A. , prin intermediul aplicației Viber, la numărul de telefon 069-444-144.
Raportați problemele ce țin de calitatea serviciilor de termoficare și livrare a apei calde menajere, persoanelor responsabile de rețelele inginerești din cadrul ÎMGFL-ului. Datele de contact le găsiți pe site-ul www.termoelectrica.md, categoria ”Pentru consumatori”, rubrica ”Contacte ÎMGFL”.
Totodată, Serviciul Dispecerat General vă stă la dispoziție 24/24 ore pentru a semnala problemele tehnice legate de furnizarea apei calde și căldurii, la numărul de telefon: 022-441-138.
Sursa:
- Încă cîțiva moldoveni au revenit acasă din Liban
- La Chișinău va avea loc un concert de excepție al lui Constantin Moscovici, Tamarei Gverdțiteli și t…
- Guvernul sporește protecția specială a copiilor împotriva deplasării în străinătate și reținerii ili…
- Ninsorile au acaparat România: Zonele în care stratul de omăt are deja 20 cm
- Alertă de călătorie în Bulgaria
- La Chișinău a avut loc o nouă sesiune în cadrul proiectului YMCA Digital Media Hub Chișinău ©
- Cultura negativității
- Detail Garage este partenerul dumneavoastră profesional în detailing auto
- Capodopere florale de toamnă și iarnă de la XOstudio FLOWERS: Dăruiți magia sărbătorilor! ©
- Вă rugăm să beți acest amestec înainte de culcare, și veți elimina din organism tot ce ați mâncat pe…
- La Chișinău va avea loc un concert de excepție al lui Constantin Moscovici, Tamarei Gverdțiteli și t…
- La Chișinău a avut loc o nouă sesiune în cadrul proiectului YMCA Digital Media Hub Chișinău ©
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1927
- Populația:
- 117 locuitori
Goianul Nou este un sat din componența comunei Dubău din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Localitatea se află la distanța de 21 km de orașul Dubăsari și la 71 km de Chișinău. Populaţia satului Goianul Nou alcătuia 117 oameni în anul 2011. Satul Goianul Nou a fost înființat în anul 1927.
Comentarii
(0)