![]() |
Termoelectrica avertizează consumatorii
Nerespectarea unor reguli simple de către consumatori poate duce la perturbarea funcționării întregului sistem de încălzire ingineresc din bloc, dar și la deteriorarea echipamentele instalate în subsolul blocului, atenționează S.A. Termoelectrica.
Pentru a evita astfel de situații, întreprinderea recomandă locatarilor să respecte următoarele reguli:
- Nu încercați să conectați/deconectați blocul de la căldură și apa caldă!
- Nu interveniți în reglarea agentului termic de la branșamentul blocului (elevator sau Punct Termic Individual)! Dacă sînteți nemulțumiți de calitatea serviciilor de termoficare (este prea frig, sau prea cald în locuință) informați Gestionarului fondului locativ;
- Nu interveniți cu modificări în setările de activitate ale Punctul Termic Individual! Mentenanța PTI-ului se află în responsabilitatea specialiștilor Termoelectrica S.A.! Dacă nu aveți căldură în calorifere, nu scoateți în exces aerul din calorifere și nici agentul termic, pentru că funcționarea PTI-ului poate fi blocată! Semnalați despre problema tehnică cu care vă confruntați specialiștii Gestionarului fondului locativ și furnizorul de energie termică;
- Nu modificați sistemul ingineresc de alimentare cu căldură și apă caldă din interiorul blocului! Se interzice instalarea caloriferelor de alte dimensiuni decît cele prevăzute de proiectul tehnic al locuinței, precum și celor care nu corespund normelor (se recomandă montarea caloriferelor cu presiunea nominală ≥ 8-10 bar). Cereți sfatul Gestionarului blocului atunci cînd intenționați să înlocuiți caloriferele vechi cu altele noi.
- În cazul în care depistați o scurgere de agent termic, avarii sau alte probele de ordin tehnic, luați legătura cu specialiștii Termoelectrica S.A. , prin intermediul aplicației Viber, la numărul de telefon 069-444-144.
Raportați problemele ce țin de calitatea serviciilor de termoficare și livrare a apei calde menajere, persoanelor responsabile de rețelele inginerești din cadrul ÎMGFL-ului. Datele de contact le găsiți pe site-ul www.termoelectrica.md, categoria ”Pentru consumatori”, rubrica ”Contacte ÎMGFL”.
Totodată, Serviciul Dispecerat General vă stă la dispoziție 24/24 ore pentru a semnala problemele tehnice legate de furnizarea apei calde și căldurii, la numărul de telefon: 022-441-138.
Sursa:
Cum comentează Popșoi informațiile privind intenția autorităților de a introduce vize cetățenilor ru…
Compania DAAC Hermes S.A. a primit Certificatul de credibilitate ca cel mai onest contribuabil ©
Deputați din Parlamentul Republicii Moldova în vizită la SA Viorica Cosmetic: "Avem cu ce ne mîndri"…
China va introduce regimul de călătorie fără viză pentru cetățenii mai multor țări
Cu ce anunț vine ASP pentru moldovenii aflați în Israel și Rusia
Cazul moldovenilor blocați în Grecia: Cu ce precizări vine Ministerul de Externe de la Chișinău
- Scrisul: una dintre cele mai importante invenții
- Marcus Cato, senator roman, a învățat limba greacă la vârsta de 80 de ani
- Femeile misterioase moire care au construit megaliții din Portugalia (+Foto)
- Suta de Movile - un monument natural unic pe teritoriul Moldovei (+Foto)
- Eco-Plantația Viopark: Inima Verde a Cosmeticelor Viorica
- Meteoritul din Sahara s-a dovedit a fi un fragment din scoarța unei protoplanete
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1619
- Populația:
- 1808 locuitori
Cucuruzeni este un sat şi comună din raionul Orhei. Din componenţa comunei fac parte localităţile Ocniţa-Răzeşi și Cucuruzeni. Localitatea se află la distanța de 20 km de orașul Orhei și la 65 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 1808 oameni. Satul Cucuruzeni a fost menționat documentar în anul 1619.
Comentarii
(0)