|
Transportul public va avea propria bandă de circulație (Video)
Pe străzile unde circulă transportul public vor fi amenajate benzi speciale de circulație. Acestea se vor deosebi de celelalte prin lățime.
„Prima bandă de circulație, în cazul în care este prezent transportul public de capacitate mare, adică autobuze și troleibuze, va avea o lățime de 3,20- 3,50 metri. Benzile alăturate acesteia vor avea lățimea de 2,75-3 metri, în fncție de lățimea drumului", a declarat directorul adjunct al Direcției transport, Vitalie Butucel.
Sursa citată a menționat că în acest caz se vor conduce după standardele europene, și nu după cele sovietice, cum a fost pînă în prezent.
„Noi am făcut acest lucru în anii 2007-2008. Am pus pe bulevardul Ștefan cel Mare marcaj, inscripția «BUS» pe ea. «Exdrupo», pregătiți-vă să puneți din nou, vreau să începem cu bulevardele Ștefan cel Mare și Negruzzi", a declarat Dorin Chirtoacă.
Mai mult, primarul își dorește modificarea legislației, astfel încît mașinile parcate pe marginea drumului să fie ridicate, iar transportul public să aibă prioritate.
Source:
- Еще несколько молдаван вернулись домой из Ливана
- В Кишиневе состоится грандиозный концерт Константина Московича, Тамары Гвердцители и группы ABBORN ©
- Правительство усиливает специальную защиту детей от вывоза за границу и незаконного удержания
- В Румынии идет снег: в некоторых местах толщина снежного покрова достигла 20 см
- Объявлено предупреждение о поездках в Болгарию
- В столице прошла сессия в рамках проекта YMCA Digital Media Hub Chisinau ©
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- sec XIX
- Populația:
- 776 locuitori
Coştangalia este un sat din cadrul comunei Ecaterinovca, raionul Cimişlia. Localitatea se află la distanța de 15 km de orașul Cimișlia și la 70 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 776 de oameni. Satul Coștangalia a fost menționat documentar la începutul secolului XIX.
Comments
(1)