24 september 2024, 10:30 Kaleidoscope views 864
Compania Viorica Cosmetic, tot mai competitivă pe piața UE ©
24 september 2024, 10:30 Kaleidoscope views 864

Compania Viorica Cosmetic, tot mai competitivă pe piața UE ©

Compania Viorica Cosmetic devine tot mai competitivă atît pe piața din Republica Moldova, cît și din Uniunea Europeană, datorită produselor cosmetice de înaltă calitate realizate pe baza ingredientelor naturiste.

Potrivit Lilianei Tatarciu, șef secția PR și Reclame Viorica Cosmetic, compania tot mai multă atenție atrage calității produselor sale cosmetice, fapt ce contribuie la o imagine mai bună a companiei, dar și la o înaltă apreciere din parte consumatorului.



”Compania Viorica Cosmetic susține noile reglementări sanitare cu privire la produsele cosmetice. Ba chiar mai mult, noi deja de cîțiva ani am renunțat la ingredientele care sînt interzise în Uniunea Europeană, iar asta pentru că ne dorim ca produsele noastre să se regăsească în cît mai mlte țări. Deja sîntem prezenți în unele țări și asta ne impune să avem o calitate ridicată a produselor. Filosofia noastră și principiile pe care le urmăm în producerea produselor cosmetice pentru îngrijirea tenului și a părului, este să utilizăm ingrediente de proveniență naturală și vegetală. Din acest motiv a fost creat și propriul nostru parc ecologic, VioPark, care se află în Republica Moldova în regiunea Varnița, unde este crescută materia primă pentru produsele noastre cosmetice. Toate ingredientele noastre sînt aprobate de către echipa noastră de dermatologi, ele avînd proprietăți care sînt demonstrate clinic. Respectiv aceste rigori ne demonstrează încă odată că mergem pe o cale corectă față de consumatorii noștri. Desigur că vom deveni o piață mai competitivă și aceste reglementări ne vor ajuta să creștem încrederea în produsele cosmetice elaborate în Republica Moldova față de acele piețe de desfacere pe care le avem în Uniunea Europeană. Pe lîngă aceasta, Viorica Cosmetic în fiecare an participă la concursuri internaționale în așa țări precum: Marea Britanie, Italia, Belgia și de fiecare dată primim distincții cu care ne mîndrim. Asta de fapt demonstrează încă odată că produsele noastre sînt de o calitate înaltă. Datorită faptului că vor fi impuse aceste noi reglementări noi înțelegem că de fapt vom fi mai competitivi și acele branduri care eventual nu utilizează ingredientele de înaltă calitate fie o să dispară de pe piață, fie o să și modifice calitatea produselor ceea ce va spori imaginea țării noastre pe teritoriul UE”, a declarat Liliana Tatarciuc.



De menționat că Viorica Cosmetic îmbină armonios știința botanică cu experiența dermatologică pentru elaborarea produselor cosmetice care fac pielea frumoasă și sănătoasă.

Compania este cel mai mare producător de produse cosmetice din țară, recunoscut pentru calitatea înaltă a produselor.

Source: noi.md  

Keywords:

Viorica Cosmetic

Comments

 (0)
 
*
3 characters or more, Latin letters only

*
Anti-SPAM code:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Settlements of Moldova
Statut:
Oraș
Prima atestare:
1889
Populația:
16606 locuitori
Logo

Drochia este un oraş din Republica Moldova, centrul administrativ al raionului Drochia. Amplasat în nordul republicii, oraşul Drochia este situat la o distanţă de 167 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia oraşului constituie 16 606 de locuitori. Înfiinţarea gării Drochia, în 1889, pe traseul de cale ferată Bălți-Ocnița, a stat la originea dezvoltării oraşului Drochia. Se consideră că numele oraşului provine de la pasărea dropie, care era anterior larg răspîndită în regiune.

Library
Electronic library of www.moldovenii.md contains books, documents, audio and video materials about the Moldavian history, culture and civilization from the ancient time to nowadays.