Cheia succesului în afaceri. Sfaturi de la magnatul Richard Branson
Britanicul Richard Branson, cel care a pus bazele casei de discuri Virgin şi companiei aviatice Virgin Atlantic Airways, prezintă cîteva secrete ale succesului în afaceri în cartea sa, “Like a Virgin: Secrets They Won’t Teach You at Business School”.
Cîteva dintre aceste sfaturi sunt redate de Business Insider în ediţia electronică:
Nu face nimic din ceea ce nu îţi face plăcere. Aceasta este prima recomandare pe care le-o face Branson celor care vor să aibă succes în afaceri.
Fă-te remarcat. “Asigură-te că apari pe prima pagină a ziarelor, nu în rubrica neagră. Trebuie să ieşi în faţă şi să ştii să te vinzi”, consideră magnatul britanic.
Alege înţelept numele mărcii. În viziunea lui Branson, atunci cînd botezi un brand trebuie să te gîndeşti cum poţi beneficia de pe urma lui. În cazul său, "Virgin” sugerează plusvaloare, servicii mai bune şi prospeţime.
Nu poţi conduce o afacere fără să îţi asumi nişte riscuri. Orice investiţie presupune nişte riscuri, aşadar trebuie să fii pregătit şi de un potenţial eşec, consideră Branson.
Prima impresie reprezintă totul. La fel şi a doua. Prima impresie este cea care îl determină pe client să te aleagă şi a doua oară. În cazul lui Branson, clienţii care apelează la Virgin Airways şi a doua oară o fac pentru că a-şi recupera un bagaj sau pentru a li se rezolva o solicitare. Deci, şi a doua impresie trebuie să fie la fel de bună.
Perfecţiunea este de neatins. "Este periculos să faci oamenii să creadă că au făcut ceva perfect", consideră magnatul, motiv pentru care nu i-a spus niciodată nimănui că a făcut ceva perfect.
Clientul are de cele mai multe ori dreptate. Clientul are tot timpul dreptate... atunci cînd nu greşeşte. "Nu trebuie să construieşti o afacere fără să te gîndeşti că va trebui să-l satisfaci pe client", se mai arată în cartea lui Branson.
Defineşte-ţi marca. Atunci cînd vine vorba de definirea mărcii, Branson nu le recomadă oamenilor să facă ceea ce a făcut el cu brand-ul "Virgin", deoarece acesta activează în mai multe domenii. Cel mai important, în viziunea sa, este să promiţi mai puţin şi să realizezi mai mult decît ai promis.
Explorează teritorii noi. Afaceristul britanic compară această experienţă cu marile descoperiri ştiinţifice sau geografice. Explorează teritorii restrînse, care pot genera idei creative şi inovaţii.
Nu toti s-au născut pentru a fi CEO. Managerul unei companii trebuie să fie omul care "scoate ceea ce este cel mai bun la angajaţii săi". Nu tuturor le reuşeşte asta, iar acest lucru este unul bun.
- Как Попшой комментирует информацию о намерении властей ввести визы для граждан России
- Компания DAAC Hermes получила Сертификат доверия как самый честный налогоплательщик ©
- Депутаты Парламента Республики Молдова в гостях у Viorica Cosmetic: Нам есть чем гордиться ©
- Китай введет безвизовый режим для граждан ряда стран
- АГУ предоставляет новый вид услуг гражданам Молдовы в Израиле и России
- МИД Молдовы дал разъяснения по поводу заблокированных в Греции молдавских граждан
- Идея для сбора дождевой воды (Видео)
- Три кита знаменитой на весь мир системы педагога Антона Макаренко
- Мудрая притча о школе и воспитании
- Звуковой геноцид населения! Зачем в 1953 году поменяли частоту музыки?
- Бездомные куры на Гавайях: экологический феномен и его последствия +(Видео)
- Черный список продуктов, категорически не подходящих для завтрака
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- sec. XX
- Populația:
- 4 locuitori
Voitovca este un sat din cadrul comunei Cuzmin din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Localitatea se află la distanța de 13 km de orașul Camenca și la 163 km de Chișinău. Conform datelor din anul 2012, populaţia localității constituia 4 oameni. Satul Voitovca a fost înființat la începutul secolului XX.
Comments
(0)