|
Studiu: Care elevi au rezultate mai bune la învăţătură
Elevii din mediul urban au rezultate mai bune la examene decât cei din mediul rural. Totodată, discipolii învaţă mai bine dacă profesorul are o experienţă de peste zece ani.
Constatările aparţin Ministerului Educaţiei, care a realizat un raport de evaluare a rezultatelor şcolare obţinute la disciplinele: matematică, limba română şi limba rusă.
Potrivit studiului, elevii din şcolile private au rezultate mai bune la testări decât cei din instituţiile de stat.
Mai bine învaţă şi copiii care au mers la grădiniţă, dar şi cei care au la şcoalădascăli cu experienţă.
Fetele înregistrează performanţe mai bune decât băieţii la examene.
Iar copiii care au mers la şcoală de la vârsta de şase ani deprind mai bine disciplinele decât cei care învaţă de la vârsta de opt ani.
Mai deştepţi sunt şi cei ai căror părinţi au studii superioare şi un loc de muncă stabil.
Elevii care au calculatoare acasă sau citesc cel puţin două ore pe zi au rezultate mai bune la examene.
Sunt mai buni la învăţătură şi cei care ajută părinţii la treburile casnice.
- Еще несколько молдаван вернулись домой из Ливана
- В Кишиневе состоится грандиозный концерт Константина Московича, Тамары Гвердцители и группы ABBORN ©
- Правительство усиливает специальную защиту детей от вывоза за границу и незаконного удержания
- В Румынии идет снег: в некоторых местах толщина снежного покрова достигла 20 см
- Объявлено предупреждение о поездках в Болгарию
- В столице прошла сессия в рамках проекта YMCA Digital Media Hub Chisinau ©
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1772
- Populația:
- 561 locuitori
Buzduganii de Sus este un sat din cadrul comunei Valea Mare, raionul Ungheni. Localitatea se află la distanța de 8 km de orașul Ungheni și la 117 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 561 de oameni. Satul Buzduganii de Sus a fost menționat documentar în anul 1772.
Comments
(0)