20 octombrie 2015, 15:25 Realitatea moldovenească views 5624
A fost lansată Campania ”Zilele businessului regional”
20 octombrie 2015, 15:25 Realitatea moldovenească views 5624

A fost lansată Campania ”Zilele businessului regional”

Campania "Zilele businessului regional" a fost lansată în cadrul unei conferințe de presă, susținută recent de Viceprim-ministrul, ministrul Economiei, Stephane Bride și directorul ODIMM, Iulia Iabanji.

Campania "Zilele businessului regional" reprezintă o serie de evenimente publice, organizată de Ministerul Economiei și ODIMM în perioada 20 octombrie-16 noiembrie 2015, pe platforma incubatoarelor de afaceri din mun. Soroca, Ștefan Vodă, Leova, Rezina, Sângerei, Nisporeni, Dubăsari, Cimișlia și Ceadâr-Lunga.

Scopul campaniei este de a consolida dialogul public cu mediul de afaceri din regiuni și APL-uri pentru identificarea nevoilor acestora în actualul context socio-economic și elabora măsurile de ameliorare. Totodată, primarii și antreprenorii vor fi informați cu privire la oportunitățile și instrumentele pentru dezvoltarea afacerilor existente, oferită consultanță privind accesarea fondurilor externe.

"Deoarece sîntem conștienți de actualul context socio-economic, ne-am propus să le fim alături, să-i încurajăm și să-i susținem cu tot ce putem. Recunosc că e greu să-ți dezvolți o afacere acum, însă nu imposibil. Misiunea noastră acum este aceea de a restabili încrederea antreprenorilor, de a-i încuraja și a le întinde o mână de ajutor ", a spus Stephane Bride.

Agenda evenimentelor include prezentări ale specialiștilor Ministerului și experților din cadrul proiectelor de dezvoltare despre comerțul pe piața Uniunii Europene, care sunt beneficiile, cum își găsesc partenerii, care sunt cerințele tehnice, procedurile vamale de acces pe piața europeană. Totodată, le vom prezenta noile programe și oprtunități de finanțare a afacerii: cum accesează fondurile și cum pregătesc dosarul. Și nu în ultimul rând, vom va fi pus accentul pe creșterea competitivității prin implementarea standardelor de calitate și a noilor tehnologii, care în perspectivă le vor asigura un loc nu doar pe piața internă, dar și pe cea externă.

Fiecare eveniment se va încheia cu o dezbatere de afaceri pe marginea problemelor antreprenorilor. Constrângerile și barierele enunțate de aceștia vor fi la final de campanie analizate de echipa Ministerului Economiei, iar concluziile și soluțiile vor fi prezentate în cadrul unei conferințe de încheiere, care va fi organizată la sfîrșitul lunii noiembrie.

Sursa: provincial.md

Cuvinte cheie:

business , lansare

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1809
Populația:
162 locuitori

Andriașevca Veche este un sat din cadrul comunei Frunză din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Localitatea se află la distanța de 26 km de orașul Slobozia și la 120 km de Chișinău. Populaţia satului Andriașevca Veche alcătuia 162 de oameni în anul 1998. Satul Andriașevca Veche a fost menționat documentar în anul 1809.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.