26 martie 2014, 09:30 Realitatea moldovenească views 7713
Brandul „Wine of Moldova” a fost lansat pe piaţa europeană
Foto: prime.md
26 martie 2014, 09:30 Realitatea moldovenească views 7713

Brandul „Wine of Moldova” a fost lansat pe piaţa europeană

Republica Moldova a lansat noul brand de ţară pentru vinurile moldoveneşti „Wine of Moldova" pe piaţa europeană. Evenimentul a avut loc în cadrul uneia dintre cele mai mari expoziţii mondiale de vinuri – ProWein care se desfăşoară în perioada 23-25 martie curent în Dusseldorf, Germania.

Viceministrul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Sergiu Gheţiu, a informat participanţii despre evoluţia sectorului vitivinicol al ţării noastre şi perspectivele de promovare sub un brand comun.

Programul „Wine of Moldova" reprezintă un complex de inițiative strategice, elaborat de experți locali și internaționali.

Potrivit Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare, implementarea programului ar putea contribui, pînă în 2020, la creșterea exportului de vin pînă la 200 milioane de litri, cît și la dublarea vinului îmbuteliat pe piața locală.

De la 1 ianuarie 2014 piaţa europeană a fost deschisă pentru vinurile moldoveneşti.

Sursa: prime.md

Cuvinte cheie:

vin , Moldova , Europa , Germania

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1464
Populația:
4293 locuitori

Tîrnova este un sat şi comună din raionul Donduşeni. Din componenţa comunei fac parte localităţile Elenovca, Briceva și Tîrnova. Localitatea se află la distanța de 9 km de orașul Dondușeni și la 204 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 4293 de oameni. Satul Tîrnova a fost menționat documentar în anul 1464.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.