15 mai 2016, 13:30 Caleidoscop views 10377
Instameet #DescoperaMoldova 2016
15 mai 2016, 13:30 Caleidoscop views 10377

Instameet #DescoperaMoldova 2016

În perioada 11-15 mai, un grup de 15 bloggeri din România și Moldova participă la „Instameet #DescoperaMoldova 2016", eveniment care are drept scop promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică vinicolă, precum și sporirea interesului față de atracțiile turistice ale țării noastre.

Evenimentul pentru bloggeri, vloggeri, instagrammeri, reprezintă a treia acțiune organizată în cadrul proiectului „Descoperă Moldova". Scopurile acestuia sunt de a populariza hashtag-urile care promovează atracţiile turistice ale Republicii Moldova pe Instagram şi Facebook (#DescoperaMoldova și #WineofMoldova), de a crește comunitatea de instagrammeri, vloggeri şi bloggeri de călătorii din țara noastră și de a spori cultura consumului conștient al vinului de calitate printre tinerii din Republica Moldova și România.

Imaginile și articolele realizate pe parcursul și după încheierea „Instameet #DescoperaMoldova 2016" vor fi distribuite pe pagina de Facebook a proiectului sau vor putea fi căutate cu ajutorul hashtagului #DescoperaMoldova.

„În această ediție ne dorim să punem accent pe detalii, să le oferim partcipanților mai mult timp, pentru a simți energia și frumusețea locurilor pitorești din Republica Moldova, emoții pe care să le transmită și transpună ulterior pe conturile lor de Instagram, Facebook, dar și pe bloguri", susține Svetlana Matvievici, coordonatoarea acțiunii.

În prima zi a proiectului, tinerii au vizitat vinăria Asconia din satul Puhoi, raionul Ialoveni. Aici, aceștia au vizitat secțiile de producere ale întreprinderii vinicole și s-au familiarizat cu procesul tehnologic de la culesul strugurilor până la produsul finit – vinul îmbuteliat. Este de menționat că companie s-a învrednicit de trofeul principal al anului 2015 în domeniul vitivinicol. Asconi își exportă cu succes vinurile de calitate în peste 20 de țări ale lumii, livrând diversele sale vinuri pe toate continentele. Actualmente, cei de la Asconi lucrează la construcția unui complex turistic pe teritoriul vinăriei ce va permite cazarea turiștilor.

În cea de-a doua parte a zilei, tinerii au vizitat Castelul Mimi din Bulboaca, care urmează să-și deschidă larg ușile publicului în acest an. Instagramerii au putut vedea cum au decurs lucrările de restaurare în ultimii cinci ani a primului Chateau adevărat din Basarabia, au aflat detalii cine a fost Constatin Mimi, iar la final au vizitat o parte din pivnița castelului.

Seara, la finalul zilei, cei 13 tineri din Moldova și România, au luat cina în restaurantul KIKU Steak & Wine din Chișinău, restaurant ce a fost inclus de site-ul Buzzfeed.com în topul celor 31 de localuri din întreaga lume, ce se recomandă de a fi vizitate înainte de a muri.

Sursa: diez.md

Cuvinte cheie:

fotografie , Moldova

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1915
Populația:
503 locuitori

Romanovca este un sat din cadrul oraşului Cornești, raionul Ungheni. Localitatea se află la distanța de 25 km de orașul Ungheni și la 85 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 503 locuitori. Satul Romanovca a fost întemeiat în anul 1915.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.