29 mai 2016, 13:00 Realitatea moldovenească views 6081
Studiu: Moldovenii, influențaţi de publicitate atunci când fac cumpărături
29 mai 2016, 13:00 Realitatea moldovenească views 6081

Studiu: Moldovenii, influențaţi de publicitate atunci când fac cumpărături

Un moldovean din zece este influențat de publicitate atunci când face cumpărături. Vorbim despre rezultatele unui studiu realizat de agenția Magenta Consulting. Cel mai des cad în plasa publicităţii femeile de la sate.

Potrivit sondajului, 30 la sută dintre persoanele chestionate au spus că sunt influenţate de publicitate atunci când aleg produse electrocasnice. Iar fiecare al patrulea intervievat susţine că ţine cont de recomandările din reclame atunci când cumpără produse de îngrijire a tenului.

În acest caz, sfaturile sunt urmate cel mai des de femei. Pe locul al treilea sunt produsele alimentare, urmate de telefoanele mobile şi accesorii. În acest caz, cel mai des cad în plasa publicităţii bărbaţii. Şi la cumpărarea medicamentelor deciziile moldovenilor sunt influenţate de reclame.

11 la sută dintre cei chestionaţi au recunoscut acest lucru. La sondaj au participat 1129 de persoane, iar marja de eroare este de trei procente.

Sursa: www.publika.md

Cuvinte cheie:

publicitatea , studiu , consumatori

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1436
Populația:
2245 locuitori

Tigheci este un sat şi comună din raionul Leova. Din componenţa comunei fac parte localităţile Cuporani și Tigheci. Localitatea se află la distanța de 27 km de orașul Leova și la 100 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 2245 de oameni. Satul Tigheci a fost menționat documentar în anul 1436.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.