26 aprilie 2013, 09:41 Caleidoscop views 11303
26 aprilie 2013, 09:41 Caleidoscop views 11303

Bebeluși dansînd - cea mai urmărită reclamă de pe Internet

Un spot publicitar a reuşit să devină viral, strîngînd în doar cîteva zile peste 32 de milioane de vizualizări şi devenind astfel cea mai urmărită reclamă online, scrie Daily Mail.

Este vorba despre o reclamă la apa Evian, numită "Baby & Me", care ilustrează mai mulţi adulţi care se văd în oglindă copii. Surprinse de această imagine, personajele spotului publicitar încep sa danseze pe un remix al melodiei “Here Comes the Hotstepper”, a lui Ini Kamoze, iar copiii din oglindă repetă fericiţi aceleaşi mişcări.

Mesajul companiei Evian, care încă din 1935 s-a axat pe faptul că apa lor este bună pentru bebeluşi, este că fiecare om trebuie să trăiască la fel ca atunci cînd era copil. Şi în 2009, Evian a atins recordul pentru cea mai vizualizată reclamă online, aceasta fiind tot un spot cu copii, care a strîns 65 de milioane de vizualizări.

Cuvinte cheie:

umor , videoclip

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1965
Populația:
89 locuitori

Şofranovca este un sat din cadrul comunei Cîşla, raionul Cantemir. Localitatea se află la distanța de 50 km de orașul Cantemir și la 149 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 89 de oameni. Satul Şofranovca a fost înființat în anul 1965.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.