04 iulie 2012, 16:06 Caleidoscop views 5805
04 iulie 2012, 16:06 Caleidoscop views 5805

Femeile și-au restabilit prioritățile

Femeile moderne au ajuns să gîndească din nou precum cele din generațiile trecute. Potrivit specialiștilor reprezentantele sexului frumos și-au restabilit prioritățile și pun iarăși pe primul loc familia.

Dacă pînă acum a existat o obsesie a femeilor pentru carieră, specialiștii susțin că acestea au tendința să pună din nou familia pe primul loc. În urma unui studiu recent, s-a ajuns la concluzia că 79% din reprezentantele sexului frumos au ca prioritate întemeierea unei familii și un stil de viață sănătos.

Cercetătorii spun că femeile tind să renunțe la ideea de a le face pe toate cu orice preț. Cele mai multe preferă să pună cariera pe locul doi, concentrîndu-se pe ceea ce le oferă cea mai mare satisfacție – familia și sănătatea.

Tocmai din acest motiv, spun specialiștii, sînt din ce în ce mai admirate vedetele care oferă modelul unei familiste, precum Kate Midlleton și nu cele precum Kim Kardashian.

Același studiu arată că femeile din ziua de azi nu mai resimt aceeași presiune pentru a arăta perfect, ca acum cîțiva ani și pun accent pe ideea de "a se simți bine în propria piele". Renunță la dietele drastice și nu mai acceptă în viața lor modelele nerealiste de femei cu trup perfect.



Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1910
Populația:
370 locuitori

Sagaidac este un sat din cadrul comunei Bălţata, raionul Criuleni. Satul este situat la o distanţă de 23 km de oraşul Criuleni şi la 31 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituie 370 de oameni. Satul Sagaidac a fost întemeiat în anul 1910.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.