19 martie 2012, 14:40 Caleidoscop views 3329
19 martie 2012, 14:40 Caleidoscop views 3329

Google vrea să gîndească ca un om

Recent  Google a lansat noi produse: Android, Google + şi Google Play. Împreună cu aceste proiecte şi altele, compania continuă să se concentreze pe ceea ce i-a făcut numele - motorul de căutare.

Wall Street Journal scrie că compania intenţionează o renovare ambiţioasă a motorului său de căutare. Scopul acestor modificări este ca Google să afişeze căutarea astfel cum oamenii percep lumea, cu alte cuvinte, să o "umanizeze".

Din punct de vedere tehnic instrumentul Google oferă mai multe rezultate relevante cu ajutorul unui procesului numit "căutare semantică". El va înţelege sensul cuvintelor pe care le caută utilizatorii. Avînd ca reper cuvintele-cheie motorul de căutare va oferi rezultate mai precise, relatează online.wsj.com.

De exemplu, dacă tastaţi în căutare pentru "Lacul Tahoe", Google va afișa sus locația, altitudinea şi temperatura medie a apei în lac.

În procesul de căutare utilizatorilor li se oferă link-uri către Wikipedia, sau hărţi.

Se relatează că în următoarele cîteva luni site-ul va afişa mai multe fapte şi răspunsuri directe la căutare.

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Oraș
Prima atestare:
1431
Populația:
9878 locuitori

Cricova este un oraş din municipiul Chișinău. Localitatea se află la distanța de 13 km de municipiul Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia constituia 9878 de oameni. Orașul Cricova a fost menționat documentar în anul 1431.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.