24 august 2012, 15:30 Realitatea moldovenească views 6908
24 august 2012, 15:30 Realitatea moldovenească views 6908

Vedetele din Moldova susţin brandurile vestimentare autohtone

Karizma, Cătălin Josan, Olia Tira şi Geta Burlacu îndeamnă moldovenii să poarte haine ”made in Moldova”, relatează perfecte.md. Aceştia au devenit imaginea campaniei "Din inimă”, care se ocupă de promovarea brandurilor vestimentare autohtone.

În cadrul campaniei, vedetele au pozat într-un pictorial de excepţie, purtînd haine din cele mai noi colecţii ale producătorilor moldoveni.

Proiectul "Din inimă" a fost lansat cu scopul sporirii prestigiului brandurilor moldoveneşti din domeniile: îmbrăcăminte, încalţăminte şi accesorii. Campania include astfel de producători ca: Zorile, Georgette, Ionel, Ravetti, Iuvas, Arillu, Maicom, Revival, Tricon şi altele.


Sursa: noi.md

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
sec. XIX
Populația:
1763 locuitori

Crasnencoe este un sat şi comună din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Din componenţa comunei fac parte localităţile Dimitrova, Ivanovca și Crasnencoe. Localitatea se află la distanța de 18 km de orașul Rîbnița și la 115 km de Chișinău. Populaţia satului Crasnencoe alcătuia 1763 de oameni în anul 2011. Satul Crasnencoe a fost înființat în secolul XIX.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.