28 decembrie 2018, 11:05 Realitatea moldovenească views 16295
Viorica-Cosmetic a lansat noua aromă de parfum din gama ”Symphonie” (Video)
28 decembrie 2018, 11:05 Realitatea moldovenească views 16295

Viorica-Cosmetic a lansat noua aromă de parfum din gama ”Symphonie” (Video)

Viorica-Cosmetic” a lansat noua aromă din gama ”SYMPHONIE”, de această dată ambasadoarea parfumului fiind îndrăgita și irezistibila jurnalistă Lilu.

Symphonie – Partea I” reprezintă de fapt o combinație de arome fructate și florale magnifice, evocînd bucuria unei veri nesfîrșite. Mirosul parfumului te duce deodată cu gîndul în lumea soarelui, căldurii și emoțiilor strălucitoare de vară.

Potrivit Dianei Munteanu, marketing manager ”Viorica-Cosmetic”, aroma se poartă pe tot parcursul anului, în special atunci cînd se vrea involuntar o evadare în zilele estivale.

”În acest week-end frumos de decembrie, cînd sîntem în preajma sărbătorilor de iarnă avem o frumoasă lansare a parfumului ”SYMPHONIE – Partea I”, iar de această dată ambasadoarea aceste arome este nimeni alta decît Lilu. Ne bucurăm foarte mult că a acceptat provocarea noastră, pentru că, de fapt, într-adevăr a fost o provocare și pentru noi, și pentru toate cele patru femei, care au fost prezente în acest proiect”, a declarat Diana Munteanu.

La rîndul său, jurnalista Lilu (Liliana Ojovan), spune că acest parfum poate să transmită energie, vitalitate și totodată feminitate.

”Cred că acest parfum întruchipează femeia în toate manifestările ei. Mie mi-a plăcut din prima ideea și chiar mă bucur că, în sfîrșit, companiile autohtone creează un concept al unui produs atît de diferit de tot ceea ce s-a făcut pînă acum. Pe lîngă faptul că au apelat la persoane publice, au mai făcut și o copertă foarte sugestivă, foarte diferită. Poate un pic neînțeleasă de mulți dintre ai noștri, dar așa trebuie educată o societate. Trebuie să dăm lucruri noi, lucruri inovative și mă bucur că ”Viorica-Cosmetic” a început să facă marketing de calitate și să vîndă produsele lor așa cum o fac brand-urile internaționale. Mă bucur foarte mult că avem produs autohton, de care putem să ne mîndrim”, a spus Lilu.

De menționat că fiecare aromă din ”SYMPHONIE”, este reprezentată de o femeie puternică, formator de opinie și trend în țara noastră. Este vorba de jurnalistele Lili Lozan și Lilu, de interpreta Natalia Gordienko, dar și de bloggerița Rodica Rusu. Colecția compusă din 4 arome create de ”Viorica-Cosmetic” dau tonalitatea și schimbă dispoziția, reflectă stări și dăruiesc emoții. Toate aromele din această colecție sînt complementare și se pot autosuplini de minune. Ele pot răsuna și de sine stătător, dar şi mixate împreună într-un tandem muzical unic.

Fabrica ”Viorica-Cosmetic” a fost fondată în anul 1989 și pînă în prezent este poziționată ca fiind cel mai mare producător de produse cosmetice și de parfumerie din Republica Moldova. În producerea acestora ”Viorica-Cosmetic” valorifică darurile naturii: plante unice, care cresc în zone ecologic pure ale Moldovei, dar și plante din întreaga lume, recunoscute în industria internațională a frumuseții pentru efectele curative și de îngrijire a pielii și părului. Calitatea ireproșabilă a produselor este expresia respectului față de consumatori, reprezintînd politica fundamentală a companiei.

Sursa: noi.md  

Cuvinte cheie:

Viorica Cosmetic , parfum

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1490
Populația:
390 locuitori

Boghenii Vechi este un sat din cadrul comunei Boghenii Noi, raionul Ungheni. Localitatea se află la distanța de 32 km de orașul Ungheni și la 88 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 390 de oameni. Satul Boghenii Vechi a fost menționat documentar în anul 1490.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.