10 martie 2016, 09:59 Diaspora moldovenească views 9474
Povestea tinerei din Moldova care și-a creat un brand de blugi în Italia
10 martie 2016, 09:59 Diaspora moldovenească views 9474

Povestea tinerei din Moldova care și-a creat un brand de blugi în Italia

Cristina Ivanov este o tânără talentată care și-a descoperit vocația sa pentru vestimentație după ce a absolvit Facultatea de Limbi Moderne a Universității Europene din Moldova. Pe atunci făcea rochii pentru ea și pentru prietenele ei.

De câțiva ani s-a stabilit cu traiul în Italia ca să se dedice studiului designului vestimentar. Recent Cristina Ivanov a lansat marca blugilor personalizați Mark Ivanov jeans.

De ce Italia și de ce blugii

„O sa fiu sinceră. Așa mi-a fost destinul. Ca majoritatea tinerilor moldoveni care pleacă în căutarea unui loc de muncă și a unor oportunități mai bune" ne spune Cristina

Ideea s-a născut pe parcurs, în timpul studiilor la Academia de design „Callegari" din orașul Treviso. Tocmai se apropia ziua examenului și Cristina a dorit să-și uimească profesorii cu o idee deosebită, o creație vestimentară ce transmite emoții.

Blugii? Este vorba despre cel mai utilizat țesut din lumea modei care pare să nu știe nicio criză de generații întregi. De fapt, legendarii jeanși albaștri sunt un „must-have" în toate garderobele tinerilor pentru orice ocazie.

„Academia de design „Callegari" mi-a dezvoltat capacitatea de a crea colecții de modă, fiind capabilă să-mi imaginez ținute complete, să desenez schițe și haine într-un stil unic, păstrând stilul meu..

La academie suntem un grup de studenți de naționalități diferite, ceea ce ne-a unit foarte mult. Împreună am creat idei speciale cu „multe tradiții", să zicem așa," mai adaugă tânăra.

Prin ce sunt deosebiți blugii creați de Mark Ivanov Jeans

„Brandul „MARK IVANOV jeans" este unic și inconfundabil. Acesta este caracterizat de fuziunea dintre modă și spirit, cum am mai zis „O CREAȚIE CE TRANSMITE EMOȚII". Am hotărât să folosesc o tehnică simplă, dar în același timp și profundă: scriind fraze care apoi au fost țesute direct pe blugi, folosind ideea unui tatuaj imprimat pe piele, astfel, oferind o haină cu un stil unic și inimitabil. Frazele toate motivaționale duc la un gând pozitiv, depășind mai ușor micile dificultăți de zi cu zi." povestește Cristina

Vânzările vor lua start în curând. Vă invităm să vedeți creațiile aici: www.markivanov.com sau pe pagina de Facebook

Ce crezi că i-ar determina pe tineri să se întoarcă acasă sau să nu plece din țară

„Determinarea depinde doar de noi. Faptul că țara noastră nu ne ajută pe noi, tinerii, să ne regăsim și să ne dezvoltăm talentele e foarte trist dar, pământul e atât de mare și plin de posibilități. Cel care vrea, poate orice și oriunde.

Vreau doar să-i susțin pe tinerii care își caută vocația, atât în Moldova cât și în afara ei și să-i încurajez să nu aibă frică de a face pasul spre realizarea propriului vis. Nu contează unde te afli, fii fericit cu tine însuți, iar dacă încă nu ești, atunci nu înceta să cauți propria fericire, cu care să te întorci acasă." conchide Cristina Ivanov.

Sursa: diez.md

Cuvinte cheie:

Italia , moldovenii , designer

Comentarii

 (1)
  • #1 DSE Răspunde Citează selecţia
    ни одного комента... а все почему? да всем наср..ть , на то чем занимаються дети или любовницы депутатов и олигархов из  республики молдова, попробуй дура честно заработай деньги на такой бизнес.<br>
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1928
Populația:
118 locuitori

Frunzăuca este un sat din cadrul comunei Hrușca din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Localitatea se află la distanța de 22 km de orașul Camenca și la 176 km de Chișinău. Populaţia satului Frunzăuca alcătuia 118 oameni în anul 2011. Satul Frunzăuca a fost înființat în anul 1928.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.