17 martie 2016, 17:10 views 8774
Magazin al brandurilor autohtone a fost deschis la Chișinău
17 martie 2016, 17:10 views 8774

Magazin al brandurilor autohtone a fost deschis la Chișinău

Un nou magazin al brandurilor autohtone "Din Inimă" a fost deschis astăzi în centrul capitalei cu suportul financiar al proiectului de competitivitate al USAID în Moldova.

Prezentă la eveniment, șefa adjunctă a misiunii Statelor Unite ale Americii la Chișinău, Julie Stufft, a declarat că inaugurarea unui astfel de magazin este un nou pas spre dezvoltarea industriei din țara noastră.

"Ambasada SUA și poporul american se mîndresc că au reușit să acorde asistență pentru acest proiect, care a început dintr-o idee în anul 2012, iar apoi s-a dezvoltat într-o campanie foarte importantă pentru industria Moldovei. În decurs de trei ani, vînzările brandurilor autohtone au atins cifra de șapte milioane de dolari, iar următorul pas, care urmează să fie făcut de aceste companii industriale, este să-și mărească exporturile", a afirmat Stufft.

La rîndul său, viceministrul Culturii, Igor Șarov, a felicitat echipa care a promovat și implementat acest proiect și a mulțumit reprezentanților ambasadei SUA pentru suportul acordat. "Acest proiect a fost lansat cu scopul sporirii considerației și valorii brandurilor autohtone din domeniul industriei textile. Datorită succesului înregistrat din momentul deschiderii primului magazin și pînă în prezent, a fost creată o platformă comercială cu aceeași denumire "Din Inimă", care va consolida identitatea produselor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii moldovenești, atît pe piața locală, cît și peste hotare", a conchis Șarov.

Noul magazin deschis poartă denumirea "Din Inimă Butic" și are un concept nou în cadrul platformei. Acesta a fost lansat ca o galerie de modă. Aici vizitatorii pot găsi cele mai proaspete și cele mai selectate modele din colecțiile a cinci branduri autohtone: Georgette, Ionel, Sekana, Iulia Allert și Premiera Dona.

Primul magazin Din Inimă a fost lansat în decembrie 2012, cu 13 companii participante. În prezent, sînt deschise peste 70 de branduri autohtone, care oferă 26 de mii de locuri de muncă și fac vînzări sub numele propriei sale mărci. În R. Moldova există circa 400 de întreprinderi de textile, încălţăminte şi accesorii, care asigură o bună parte a populației cu locuri de muncă.

Sursa: moldpres.md

Cuvinte cheie:

Chisinau , magazin , brand

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1890
Populația:
81 locuitori

Tolocăneşti este un sat din cadrul comunei Tătărăuca Veche, raionul Soroca. Localitatea se află la distanța de 35 km de orașul Soroca și la 190 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 81 de oameni. Satul Tolocăneşti a fost menționat documentar în anul 1890.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.