|
Foto: moldova.org |
Au fost prezentate primele suvenire cu noul brand al R. Moldova (FOTO, VIDEO)
Prima linie de suvenire de calitate cu „Pomul Vieții" a fost prezentată ieri în cadrul unei conferințe de presă dedicată programului de promovare al Brandul Turistic al Republicii Moldova.
Cănile, tricourile, hanoracele, gențile, dar și magneții cu noul brand al Republicii Moldova vor fi în curând puse la dispoziția turiștilor în mai multe hoteluri din capitală.
Nicolae Platon, directorul Agenției Turismului, a declarat cu această ocazie că în 2014 au fost cazați aproximativ 90 de mii de turiști străini în hotelurile și pensiunile din Republica Moldova.
Sursa:
- Haosul de pe Aeroportul Chișinău: Poliția de frontieră vine cu o reacție la nemulțumirea oamenilor
- Persoanele născute în Moldova, avînd cetățenia altor state, pot cere recunoașterea cetățeniei moldov…
- Un nou concert grandios al naistului Constantin Moscovici și Crazy Orchestra
- PROmaraton: Împreună alergăm, împreună salvăm vieți
- Moldova marchează zece ani de liberalizare a regimului de vize
- Un moldovean a decedat în SUA după ce a fost electrocutat de polițiști. Precizările MAE
- În Austria există un loc uimitor de frumos - Lacul Verde (+ Foto)
- Cu o Luminată și Binecuvântată Sărbătoare a Paștelui, Ortodocșilor!
- Un nou concert grandios al naistului Constantin Moscovici și Crazy Orchestra
- PROmaraton: Împreună alergăm, împreună salvăm vieți
- Nașterea stejarului (Video)
- Interzis cu telefoanele mobile în stradă - regulă stabilită într-un oraș francez
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1920
- Populația:
- 60 locuitori
India este un sat din cadrul comunei Butor din Unitățile Administrativ-Teritoriale din Stînga Nistrului, Republica Moldova. Localitatea se află la distanța de 18 km de orașul Grigoriopol și la 71 km de Chișinău. Populaţia satului India alcătuia 60 de oameni în anul 2007. Satul India a fost înființat în anul 1920.
Comentarii
(2)