|
Foto: pentruea.md |
Noile colecții ale designerilor moldoveni la Fashion Walk 2014
Cea de a șasea ediție a prezentării de modă sub egida „Din Inimă branduri de Moldova" va reuni peste 30 de branduri autohtone de succes. Modelele „Fall in love Fashion Walk 2014" vor fi, ca de obicei, femei celebre, de afaceri şi din domeniul politic, alături de membrele Clubului Internaţional al Femeilor din Moldova (CIFM).
Prezentarea se va desfășura la 20 septembrie curent, la Palatul Republicii, începînd cu orele 17.00. La ediția curentă a Fashion Walk vor fi prezente 30 branduri autohtone de succes, reunite sub brandul „Din inimă". Biletele pentru acest eveniment se pot procura pe adresa Mitropolit Petru Movila 23/9, telefon de contact 022242113,www.fest.md și pe www.iticket.md
Din inimă a devenit un brand recunoscut în rîndul consumatorilor moldoveni, produsele sale fiind purtate în prezent de celebrități din Moldova pe panouri publicitare și la emisiuni TV, iar mulți moldoveni bine-cunoscuți au defilat în calitate de modele la prezentările de modă.
Ediția curentă, „Din inimă" va avea 3 „ambasadori ai brandurilor" – Ministrul Culturii, Monica Babuc; soția Ambasadorului SUA in Moldova, Mary Moser și Ambasadoarea Suediei în Moldova, Ingrid Tersman. Scopul campaniei este de a promova brandurile autohtone și de a dezvolta mîndria consumatorilor moldoveni faţă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de producere locală.
Campania „Din Inimă", lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei.
În prezent 24 de întreprinderi produc și vînd îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă 14% din industrie. Companiile participante au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun. Companiile participante la Din inima contribuie în prezent cu peste 70% din bugetul de promovare, iar fiecare dolar cheltuit pentru marketing a determinat o creștere a vînzărilor cu 65$. În cele din urmă, numărul membrilor Asociației Patronale a Industriei Ușoare s-a dublat de la 37 la 88 de companii.
În fiecare sezon, campania „Din inimă" este lansată cu o prezentare de modă "Fashion Walk", organizată de Clubul Internațional al Femeilor, în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS). Pînă în prezent, peste 40 de branduri locale au participat la campanie, prezentîndu-și colecțiile la fashion show.
Sursa:
- O nouă locație cu multe posibilități pentru tineri: A fost lansat Centrul Comunitar YMCA Moldova pen…
- Haosul de pe Aeroportul Chișinău: Poliția de frontieră vine cu o reacție la nemulțumirea oamenilor
- Persoanele născute în Moldova, avînd cetățenia altor state, pot cere recunoașterea cetățeniei moldov…
- Un nou concert grandios al naistului Constantin Moscovici și Crazy Orchestra
- PROmaraton: Împreună alergăm, împreună salvăm vieți
- Moldova marchează zece ani de liberalizare a regimului de vize
- Lanțul muntos Ulagan-Sis - Iakutia (+Foto)
- Stomatită orală: iată cum să scapi de ea printr-o metodă populară în câteva minute, fără medicamente
- Pur și simplu privești această lume agitată din adâncul Liniștii... din Pacea interioară...
- Boala este o evadare din viața care nu este a ta
- Un uriaș meteorit luminos, observat pe cerul deasupra Portugaliei
- Enigma Mahabalipuramului (+Foto)
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1830
- Populația:
- 41 locuitori
Schinenii Noi este un sat din cadrul comunei Schineni, raionul Soroca. Localitatea se află la distanța de 25 km de orașul Soroca și la 165 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 41 de oameni Satul Schinenii Noi a fost menționat documentar în anul 1830.
Comentarii
(0)