|
Clienţii, nemulţumiţi de serviciile companiilor de taxi din Capitală
Maşini murdare, şoferi nesimţiţi şi care nu eliberează bonuri de casă. De asta se plîng, de obicei, clienţii companiilor de taxi din Capitală. Agenția pentru Protecția Consumatorilor primeşte, lunar, zeci de astfel de sesizări.
"Printre cele mai numeroase sunt comportamentul neadecvat al şoferului, limbajul licenţios al acestuia sau suspiciunea de consum de produse neautorizate. Se constată lipsa taximetrului, sau nefuncţionarea acestuia precum şi nesigilarea", a declarat Nicolae Olăraşu, inspector principal, Agenţia Pentru Protecţia Consumatorilor.
Mai mult, numărul şoferilor de taxi care ajung la Dispensarul de Narcologie în stare de ebrietate sau sub influenţa drogurilor este din ce în ce mai mare.
"Patru, cinci şoferi pe lună avem de la firmele de taxi cu consum de droguri, în stare de ebrietate, aproximativ cam aceeaşi cifră. Noi determinăm în rândurile la toţi şoferii o creştere a consumului de droguri", a spus Gheorghe Roşior, şef Secţie testarea alcoolului.
Pasagerii spun de mai multe ori le-a atras atenţia comportamentul necorespunzător al şoferilor de taxi.
Oamenii sînt nemulţumiţi de modul în care aceştia aleg să preia comenzile:
"Întîrzie chiar şi la Aeroport trebuie să te duci sau la gară, îşi bat joc şi în interior fumează. Inadecvaţi sînt, ori că fumează ceva, nu pot să vă spun, şi în al doilea rînd e murdar în maşină".
"Au un comportament neadecvat, în maşină persistă miros neplăcut, administratorul liniilor de taxi nu verifică."
"Ei aproape toţi se comportă neadecvat şi nu înţeleg cauza".
Şoferii taximetrelor confirmă că printre colegii lor sunt unii care nu respectă legea:
"La noi în companie este un medic, ne monitorizează. Eu răspund doar pentru mine, dar cine ştie, fiecare are ciudăţeniile sale".
"Se întîlnesc persoane, care mă rog nu prea ştiu a discuta, poate nu au şapte ani de acasă sînt momente şi de astea că oamenii sînt toţi diferiţi".
Potrivit datelor Agenției pentru Protecția Consumatorilor, de la începutul anului au fost înregistrate peste 100 de plîngeri pe companiile de taxi. Unele firme au primit amenzi, iar cea mai mare sancţiune s-a ridicat pînă la 18 mii de lei. De cealaltă parte, reprezentanţilor agenților economici spun că le este foarte greu să găsească şoferi competenţi şi responsabili.
Sursa:
- Pascaru: "Cetățenii sînt îngrijorați ca alegerile să nu se transforme într-un "sportloto""
- YMCA lansează un nou proiect în Moldova ©
- MAE: Se confirmă decesul unui cetățean moldovean în urma masacrului de la Crocus City Hall
- În Rusia s-a sărbătorit "Mărțișorul" cu speranța îmbunătățirii relațiilor dintre cele două țări
- Cîrnaț, despre votul prin corespondență: ”El trebuie introdus ori pentru toți, ori pentru nimeni”
- Produsele Viorica Cosmetic, vedete la expoziția Cosmo Perfumery & Cosmetics 2024 din Bologna ©
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1925
- Populația:
- 65 locuitori
Caraiman este un sat din cadrul comunei Frasin, raionul Donduşeni. Localitatea se află la distanța de 22 km de orașul Dondușeni și la 215 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 65 de oameni. Satul Caraiman a fost înființat în anul 1925.
Comentarii
(0)